Samen gezellig, effectief en op maat
Maandag, woensdag  en zaterdag 

Dee trainingen zijn Corona proof
 We volgens de nationale richtlijnen alsmede die van de veiligheidsregio 

Hardlooptrainingen

We trainen in kleine groepen met ruimte voor persoonlijke aandacht en begeleiding.
Van 1 tot 3 x per week een workout (training) gericht op gezond blijven of je optimaal voorbereiden op je volgende wedstrijd.
Planmatig werken aan een optimale fysieke (en mentale) basis met veel aandacht voor efficiƫnt hardlopen en daarnaast ook stabiliteit, coƶrdinatie en kracht.
                 Gevarieerd trainen met optimaal plezier en voor een optimale gezondheid.
                                      Samen gezond, samen gezellig.

Bij ons trainen atleten die deelnemen aan wedstrijden, maar ook die zich alleen richten op een optimale gezondheid, zonder dat ze aan wedstrijden mee doen.

De trainingen worden verzorgd door de gediplomeerde trainer Ger, bijgestaan door de assistent trainers Erik en Inge.

Maandagavond

Train eerst gratis en vrijblijvend mee om de sfeer te proeven en te ervaren of het bij jou past.
Bel 0620542000 of stuur even een email [email protected] Gewoon langs komen en mee trainen kan ook.

Start om 19:30 uur

Woensdagavond

Start om 19:30 uur

Zaterdagochtend

Duurloop start om 8:30 uur

Bij voldoende belangstelling:

Dinsdagavond

Start om 19:30 uur

Overige tijden

Individuele training en begeleiding op aanvraag

Mobirise

Beginners

Voor beginners zijn er bij voldoende belangstelling speciale cursussen, waar je op gezellige en verantwoorde wijze in een paar weken tijd met een speciaal programma het hardlopen oppakt. In 10 weken loop je 5 km aan een stuk.

Hoge kwaliteit

Er wordt planmatig getraint en gezelligheid is zeker ook een belangrijke factor.
De trainingen worden zo georganiseerd, dat lopers van verschillend niveau binnen de groep op eigen niveau kunnen trainen. Iedere deelnemer krijgt individuele aandacht en specifieke richtlijnen.

Wedstrijdvoorbereidingen

Ervaar hoeveel gemakkelijker het is om je met anderen voor te bereiden op je evenement onder deskundige begeleiding.

Profiteer ook van een optimale (persoonlijke) trainingsopbouw en (para)medische begeleiding. 


Vereisten

Om direct in te stromen wordt er van je verwacht dat je 15 minuten of meer rustig kunt hardlopen.
Voor beginners zijn er bij voldoende belangstelling speciale cursussen, waar je op gezellige en verantwoorde wijze in een paar weken tijd met een speciaal programma het hardlopen oppakt.

Aanmelden en inschrijven

Natuurlijk kun je eerst gratis meetrainen en kennismaken.
Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected]

Mobirise web page builder - Get now